torsdag 5 april 2012



En riktigt FIN PÅSK önskar jag er alla som tittar in här hos mig!




Inte för att jag tycker att påsk är något sådär väldigt speciellt, men det är ändå en helg då många får några dagar extra ledigt. 
















Själv ska jag arbeta och tjäna grova pengar. Eller grova och grova... Det var kanske att ta i, men något lite extra blir det ju ändå.


Och när jag arbetat färdigt ska jag umgås med min familj, träffa gamla vänner som är nere på ön för att fira påsk,


så ska jag rida naturligtvis, det måste jag försöka hinna med, liksom lite pyssel i trädgården.
         




Mannen i huset har tagit hem plank till nytt staket, tyckte i och för si att det var nyss vi satte upp nytt, men jag antar att min tidsuppfattning inte är helt okej i det fallet. Hur som haver så hoppas jag att det där staketet sätter upp sig självt, eller något åt det hållet... om ni förstår vad jag menar ;)

13 kommentarer:

Znogge sa...

Hoppas du får en riktigt fin påskhelg med en fin blandning av olika aktiviteter! Lite kallt men vi står väl ut ;-)

Bea sa...

Hej Åsa!
Ler när jag läser ditt inlägg, samma här...jobb nästan hela helgen!
Endast morgondagen ledig och då skall jag upp med tuppen och ut på fågelspaning i ett förhoppningsvis vackert väder :)
Glad Påsk/ Bea

Min plats i solen sa...

Glad påsk på dig fina Åsa och ha en riktigt bra helg. Här blir det också en blandning av jobb och ledighet (vi egenföretagare är aldrig riktigt lediga ;)).

Ta hand om dig!♥

Kram Lotta

SoF sa...

Tack Åsa - jag önskar dig detsamma!

Jag/vi är inte så traditionsbundna heller, så ris och lite gula blommor det duger gott. :)

Varma & regniga fastlandshälsningar!

Unknown sa...

GLAD PÅSK!
/SA

bokhyllan sa...

Jobbar en dag i påsk, helt okej faktiskt. Hinner att njuta av ledigheten ändå.

Åsa, ha nu en en riktigt fin helg!
Kram

mammaxtre sa...

I den bästa av världar slipper du befatta dig med uppsättning av staketet :-)

Så befriande att höra hur du ser på påskkhelgen.

Ha en fin helg Åsa

Rigmor sa...

Önskar dej också en GLAD PÅSK!! Ser att du liksom jag kommer att tillbringa en viss tid på jobbet, och med detta väder känns det faktiskt helt okey...vi har full snöstorm så något utomhus arbete blir det i alla fall inte här. Tur att vi inte har ett staket som "ligger och väntar..."
Kram kram

Gummans Trädgård sa...

Glad Påsk på dig tillbaka!
Pussa kusen från mig.
Ann.

Ninja sa...

Fin kanna till videkissarna!

Hannu sa...

En riktigt Glad Påsk till dig också !

Annika Christensen sa...

Låter som att det blir en härlig påsk.
Ha det gott
Annika

Unknown sa...

Länge sedan jag kommenterade nu men jag läser ändå! Hoppas du hade en fin påskhelg Åsa, trots jobb och väntande staket!