torsdag 12 april 2012

Kilen i ett förhållande.

Herrn i huset påstår att det här är kilen i vårt förhållande. Struntprat!!!

Mycket vatten har runnit under broarna. 25 år är ändå 25 år, det är hela mitt vuxna liv.

Den ystra, impulsiva, högröstade 18-åringen har mognat, blivit lite mera eftertänksam och har insett att världen inte är svart eller vit.

Jag tror att jag är mera diplomat idag, men kanske inte lika livfull. Det är svårt att rannsaka sig själv, och kanske kan andra svara bättre på dessa funderingar än vad jag kan göra.

Imorgon har vi bröllopsdag, det ska vi fira med smörgåstårta och familjemys, 
jag är en lyckligt lottad människa.

17 kommentarer:

Znogge sa...

Ett stort grattis så här en dag i förväg! Hoppas ni får en riktigt fin dag.

Underbar bild förresten!

SoF sa...

Smörgåstårta, familjemys och bröllopsdag låter toppen! :)

Grattis!

Varma vårsolshälsningar/SoF

Anonym sa...

Vad underbart!
Ett jättestort GRATTIS till dig och Thomas! Hoppas ni får en helt fantastisk dag och kväll med många pussar, kramar och mys!!!
Kram/Carina

Ingrid sa...

Stort grattis till er båda!
Kram Ingrid

LisaMatilda sa...

Visst förändras man genom åren, men är ändå den samma... Krångligt, men sant! Grattis!

Gummans Trädgård sa...

Blir varm i hjärtat när jag ser din 'kil' jag menar 'kisse'
Grattis till de '25 åren'.
Lycka till i ytterligare 25 år.
Ann.

Lövkojan sa...

Hej, hittade till dig via Lisamatilda för jag såg bilden på "kilen" :) är så otroligt lik en av mina katter som heter Pärlan :)
Vilken härlig dag ni har framför er, kram Marie-Louise

Rigmor sa...

TACK för dina rader hos mej!!
Kram kram

Anonym sa...

Grattis till er bägge!Själv firar jag o mannen 2-årig bröllopsdag i sommar.../Veronica

Nelson sa...

Hello Asa! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts( really interesting blog). Congrats! Would be great if you could visit also mine... I wish you a wonderful day with very smiles and peace. Thanks for sharing!

Katarina/Kollitott sa...

Hoppas att ni får en fin dag och att ni bestämmer er för minst 25 år till! Och att kisse får smaka på tårtan förstås...

mammaxtre sa...

25 år tillsamman är verkligen något att fira. Vad trevligt.

Grattis!

Min plats i solen sa...

Grattis på bröllopsdagen! Fira, njut och hylla er kärlek! :)

Här firas också 25 år senare i år, men inte som gifta utan som ett par. Som gifta har vi hunnit upp i 14 år. :)

En fantastiskt fin dag till er! ♥

Kram Lotta

anne sa...

25 år idag-imponerande!

Nästa år är det vi.

Mia sa...

Grattis, det är inte alla som kommer såå långt. Men struntprat, det håller då samtalen igång, jag har några exempel här idag också.. se, det är 3 plussgrader ute, säger jag i morse. Jag vet, det är kallt, svarar han jag varit gift med i 23 år.. Hmm, och jag som tänkte det var positivt att det inte varit frost till för mina sådda spinatfrö..
Ha en fin helg och fortsatt många fina år med mannen :)

LissAnna sa...

Grattis till bröllopsdagen. Kattbilden är så mysig.:-)

Unknown sa...

25 år, oj! Grattis! Hoppas ni hade en härlig fredag! Och att misse fick vara med, så fin som han är kan han ju bara vara en tillgång!